18 mars 2009

Trötta!!!!!

Nu är vi trötta... Aailah och jag!!
Har varit hos kusin C ute på "lannet" hela eftermiddagen/kvällen, jag fick träffa kusinerna C och F, Aailah fick träffa nya människor, en ganska liten blandis + en 8månaders Amstaff tik.
Gick hur bra som helst, bilen var lite jobbig i början dock (hon sjöng väldigt vackert ;-) ) men sen gick det fint. Amstaff tiken har inte riktigt kontroll/vetskap över sin styrka så de fick leka med vår medverkan.
Dagens middag fick bli pizza, "Gustav Wasa"... kantareller, mozarella, soltorkad tomat och parmaskinka. Mumsigt värre!!!
Fredag- lördag ska kusin C passa Aailah, gud så tomt det kommer vara här på natten!!!
Men jag får iallafall komma iväg med systra mi och se Laleh *lycklig*

Kroppen min är ganska okej idag, har lite ont eftersom jag suttit ganska länge och jag har fått någon konstig "knäppning" i ryggen när jag reser mig upp efter att ha varit böjd. I vanliga (oftast) fall brukar det ej göra ont när det knäpper/knakar till i kroppen men detta känns så sjukt mycket!! Undrar vad det är... kanske åldern som börjar ta ut sin rätt... hihihi...
Nu blir det soffan med ett kexchoklad och sedan tidig säng!!

Vad har du hittat på idag?

Kramisar

Inga kommentarer: