03 april 2009

God natt!!

Nu är vi TRÖTTA!!!!
Vi har varit iväg mellan 12 och 20.30 idag... jag berättar mer om dagen i ett inlägg imorgon, eller på söndag om vi råkar sova halva dagen imorgon (min jobbhelg, jobbar kväll).
Men jag ville lägga in några bilder så ni får ta del av lite av vår dag...
Vi var och vägde Aailah innan vi körde till skogen... hon har gått upp från 3,5 till 4,8 kg1 vecka!!!
Min lilla, stora tjej växer så snabbt!!!


((Snart kommer en lite rolig sak äga rum här... så håll utkik!!!!))





"Jag trivs bäst i öppna landskap...."

Den låten sjöngs på min mormors begravning för lite mer än 1 år sedan, mormor bodde på en gård i detta fina området... *miss you alot*






Mys i skogen!!!




Karta över Dalby hage... bäst så man inte går vilse ;-)




Såååå underbart väder!!!!




Usch vad vi var trötta efter denna skogspromenad!! Aailah somnade under bilen på parkeringen :-)



Nedan ser ni de 2 tavlorna jag köpte på loppis förra lördagen, 3.e bilden är efter jag "klippt och klistrat".














Nu ska vi soooova!!! Eller jag iallafall... Aailah har redan lagt sig på sin plats i sängen, får se om jag kan få henne att följa med mig ut och kissa... :-)


Sov gott!!!



5 kommentarer:

Snäckan sa...

Härliga vårbilder!
Jag hoppas du får en skön helg.
Kram!

Unknown sa...

Du har följt Sabinas kamp och skrivit en kommentar i hennes blogg. Därför tänkte jag tala om att jag startat en insamling på Cancerfonden. Den heter "För döda mammors barn. Till minne av Sabina Najjar."

För ett halvår sedan samlade vi i bloggvärlden in över 100.000 kr till Barncancerfonden till insamlingen jag startade under namnet "Den jävla idioten".

Du kan skänka 50 kr direkt genom att sända ett SMS med texten Besegra 9 till telefon 72900. Eller skänk valfritt belopp på http://cancerfonden.se/sv/Stod-oss/Insamlingar/?collection=9

Sabina skrev flera gästbloggsinlägg i bloggen Enbart. Hennes sista var också en av de mest gripande. http://enbart.blogg.se/2009/january/090117-enbart-gb-av-sabina.html

Jag hoppas att du vill sända några SMS och skänka pengar till Cancerfonden. Kopierar gärna texten och sprid den vidare.

Tack för att du bidrar. Sänd en extra tanke till Sabinas små barn! http://mittlivsabina74.blogspot.com/

Här kan du också beställa hennes bok som nyss kommit ut "Livet kan inte vänta"

Peter PC Carlsson

Helena sa...

Vilken supersöt hund! Hittade hit genom bloggen "betongsnäckor och änglar" och såg att du vunnit pris! Grattis! Kika gärna in hos mig och min nya blogg! Ha en härlig helg i vårsolen!

Snäckan sa...

Så mysigt att du också mår bra. Håller tummarna för att det fortsätter så för oss!
Nattiskram!

Mickis sa...

Vilken härlig promenad... Det är så gott att promenera i vårvärmen. Härliga foton!
Kul att Ahila går upp vikt.. Hon är jättefin! Ha en skön söndag!
Kram