12 april 2009

Utmaning

Har blivit utmanad att svara på dessa frågorna av Tweety & fick sådan lust att göra det nu :-)

1. Hur lång är du? 168 cm
2. Vad vill du bli när du bli stor? egen företagare
3. Vad jobbar du med? Människor
4. Har du långt hår? Japp
5. Vilken hårfärg har du? blondie
6. Sminkar du dig? Ja, lite då och då
7. Har du haft sex senaste månaden? -----
8. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Vita
9. Har du kysst någon idag? japp, Aailah (pussat) :-)

Familj
1. Vem är bäst, mamma eller pappa? mamma
2. Hur många syskon har du? en syster
3. Vad är det senaste du sa till din mamma ? Sov gott, hej då.
4.Hur många ställen har du bott på ? typ 9-10 stycken varav 4 ställen varit mina egna
5.Vem i din familj stör du dig mest på? Vet ej
6. Vilken familjemedlem är snällast? hmm... alla är snälla!!!
7. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Det var några veckor/ en månad sedan.

Kompisar
1. När var du senast med nån kompis? Igår
2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Minns jag inte, det var så längesedan
3. Har du kysst nån kompis? Ja
4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Ja
5. Vem har du varit kompis med längst? Hmm... flera stycken ligger inom samma tidsram ungefär, men kompis K säger jag!!
6. Vem känner dig bäst? mamma/nära vänner
7.Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja. Ja, på ett "fint" sätt
8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej absolut inte!!!

Vågar du?
1. Skrika åt dina föräldrar? Ja
2. Klä dig annorlunda? Ja, klär mig bekvämt men inte speciellt utmärkande eller annorlunda
3. Vara dig själv? Japp
4. Visa dig i bikini/badbyxor? vågar gör jag men jag tycker inte om det
5. Pierca dig? Nej
6. Ha sex på offentlig plats? Nej
7. Vara omogen? japp ;-)
8. Äta småkryp?

Diverse
1. När tuggade du tuggummi senast? Igår
2. När var du på semester senast? I mars (ej utomlands)
3. Vilken färg är det på din tandborste? rosa/vit
4. Är ditt hår tråkigt? För långt nu, måste klippas & slingas inom det snaraste!! ((Någon frivillig som vill klippa/slinga mig???????????))
5. Vem såg dig naken senast? säkert någon granne... hahahha... nej, Aailah
6. Hur ofta duschar du? Varje dag
7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? NU!!!!!

Själv utmanar jag: Snäckan, MizanFlisan, monachos, gumman Pia och alla andra som har lust!!!
Skriv gärna en kommentar till mig att ni antagit utmaningen så att jag kan gå till er och läsa svaren!! :-)

2 kommentarer:

Snäckan sa...

Antagen! :-)

Ulrika som ibland Syr sa...

Jag såg denna utmaning hos Snäckan och var ju genast tvungen att hoppa på ;)

Såg också att du lagt till mig i din länklista, jag lägger till dig också om det går bra?

Ha det gott!