03 april 2009

JAAAAAAA.......

Nu var det min tur att vinna :-)
Jag har vunnit en fin betongljusstake hos BetongSnäckor & Änglar... någon gång ska man få tur!!
Blev sååå glad när jag fick veta!!
Jag har förresten vunnit en sak till ju... hos Jenny på www.wishdesign.se, hon har varje månad en tävling där jag deltagit. Fick 50 kronor presentkort att handla för hos henne, så nu blir jag snart fin :-)
Ska bara kunna bestämma mig vad jag ska köpa oxå... det är jätte svårt med alla dessa fina smycken hon gör!!

Så himla härligt väder det är!!
Jag och Aailah ska snart köra iväg och köpa 15kg mat till henne (vem hjälper mig att bära in det från bilen?), väga henne och sedan hämta upp mamma för att ta en mysig promenad i Dalby hage (Dalby söderskog).
Dalby hage är ett ställe där jag var mycket när jag var liten... så mysigt på våren där (glömmer aldrig gummistövlen som "råkade" komma ner i ån).
Nu har jag inte varit där på länge och jag vet att de där stormarna vi hade för några år sedan har skövlat lite i skogen :-( Men tror säkert där är mysigt ändå!!!!
Åååhhh.... så skönt det känns att vara såhär glad!!!

Igår fick jag lunchbesök av MizanFlizan och hennes son, alltid roligt med sällskap!! När de hade kört så gick vi in till grannen och snackade lite skit, på kvällen kom Y en sväng och snackade... så jag var inte ensam speciellt mycket vilket jag är glad för!!

Oj vad mycket jag är glad för idag.... vinster, besök, solen, min fina tös, att jag mår helt okej i kroppen, promenad i skogen med mamma osv.

Men en tråkig sak fick jag veta igår... min systers sambo var ute och körde deras 2-åring (trav) när en lastbil susade förbi, hästen stegrade och L åkte upp på en vall och vad jag förstod av vagnen. Han har skadat sitt knä ganska allvarligt, men han kommer läka och komma igen!! Tråkigt när det blir så... hästen blir ju inte lättare att köra nästa gång...
Tänker på er syster, och saknar er (speciellt min tosiga tjej E) :-)!!!

Nu har jag inte tid med att sitta här mer ju... hahaha....

Hoppas ni alla får en underbar fredag!!!

Kram

1 kommentar:

Snäckan sa...

GRATTIS till vinsten! Alltid kul att vinna.
Sköt om dig!
Kram!