06 januari 2009


Fick ett infall nu... så jag ska sätta mig med pensel & färg för att måla några lager till med vit färg på det lilla skåpet & kanske på sängbordet oxå :-)
Sedan blir det sandpapper som åker fram!!
Får se hur mycket jag hinner innan det är dax att göra i ordning inför jobb ikväll.
Ska faktiskt bli skönt att jobba lite... låter kanske konstigt men jag blir så trött när jag bara är hemma, lätt att jag lägger mig "en liten stund"... som blir till några timmar.

Tänk om jag hade haft mitt pysselbord... då hade allt varit mycket lättare!!!
Nu har jag ju tagit bort allt från köksbordet, trivs med ordningen jag har i köket nu :-)
Om man tar fram något pyssel och sedan inte gör klart direkt så blir det ju liggandes där...
På mitt blivande pysselbord ska det alltid ligga minst ett projekt framme :-)

Min systerdotters fina tavla!!

Inga kommentarer: