20 januari 2009

Tävling hos Humlebacken!!!!

Nu har Humlebackens-Viveka ytterligare en tävling i samarbete med Katarina som ni kan hitta på http://www.kate-w.com/... (Katarina har underbara produkter på sin hemsida)
denna gången kan man vinna den här underbara lyktan

(texten på lyktan lyder "La vie en rose")
(Bilden kommer från Humlebackens blogg)

som hade passat toppen bra i min trädgård nu när våren
kommer & jag ska plantera buskar, blommor och så vidare.
Tävlingen avslutas imorgon 21/1 så skynda om ni vill vara med!!!

Adressen till Humlebackens blogg/tävling är http://humlebacken.blogg.se/index.html + under rubriken "aktuella tävlingar" i vänster spalten

(vet ej hur man kan få en "klickbar" länk i texten här, som man kan skriva typ "här" & så när man trycker kommer sidan upp...någon som kan förklara för mig??).

Humlebackens hemsida är jätte mysig att läsa & titta på alla vackra bilder, Viveka har förverkligat sin dröm om ett vackert hus!!
Hos henne får man en massa bra tips & inspiration till kreativitet!! :o)
Så tycker du om inredning är detta en blogg man inte ska missa!!!


*Håller tummarna att jag har tur denna gången*

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad glad jag blir att du skriver så snällt! Håller tummarna för dig när vi drar dagens vinnare:)