16 mars 2009

32 saker om mig

En liten "lista" som jag hittat hos snäckan med fibrodagboken.

1. När gick du upp idag? 04.00 för att kissa Aailah sedan 08.30
2. Diamanter eller pärlor? Diamanter
3. Senaste filmen du såg på bio? Deja Vu (över 1 år sedan)
4. Favorit TV-program? Hmm... har inget som jag följer, men gillar Antikrundan
5. Vad åt du till frukost? Pizza :-) För ca 1 timme sedan
6. Vad är ditt andranamn? Absolut hemligt!!!
7. Din favoritmat? Svårt- det senaste jag blev riktigt sugen på var fläskfilé med klyftpotatis och gorgonzolasås
8.Vilken mat gillar du inte? Blodpudding
9. Vilken är din favorit-CD för tillfället? Lalehs nya
10. Vad kör du för bil? Honda civic -95 går som smort!!
11. Vilken är din favoritmacka? ??
12. Vilka mänskliga drag kan du inte med? Oärlighet, avundsjuka, falskhet och brist på empati
13. Vilka är dina favoritkläder? Jeans och ofrivilligt kjol eller klänning (pga smärta i höften)
14. Om du fick åka vart du ville, vart skulle du åka då? Kenya och hälsa på min gamla brevvän
15. Favoritklädmärke? Har inget då jag inte bryr mig om sånt, bara det är sköna plagg så...
16. Var vill du dra dig tillbaka? Har inte tänkt så långt, men nära naturen... eventuellt i ett varmare land så värken blir bättre
17. Favorittid på dagen? Kvällen är min bästa tid kroppsligt, men har jag en "bra" dag så passar dagen (från ca 11.00) bra :-)
18. Var är du född? Lund
19. Coca Cola eller Pepsi? Coca Cola
20. Fotboll el Ishockey? Inget av det!!
21. Morgonmänniska eller nattuggla? Ofrivillig natt/kvällsmänniska
22. Pedikyr el mannikyr? Mannikyr. Tycker inte om när folk pillar på mina fötter, har fotfobi!!
23. Vad ville du bli när du var liten? Det minns jag faktiskt inte... men inte skulle jag bli usk iallafall!!!!
24. Varit i Afrika? tyvärr inte
25. Någonsin rullat in någon i toapapper? nix
26. Varit med i en bilolycka? Ja, blev påbackad av en ouppmärksam tjej
27. Favoritdag i veckan? Fredag efter kl 12.00 (då är jag ledig)
28. Favoritblomma? Rosor och Tulpaner
29. Har du någon cykel? Ja, utanför mammas ytterdörr i förorten :-)
30. Senaste personen du delade en middag med? syster och systerdotter
31. Favoritfärg? Vit och ljusrosa
32. Har du några tatueringar? 2 stycken, första gjordes på vristen när jag var 19år och andra gjordes för lite mer än ett år sedan på sidan av svanken (kan inte vara som "alla" andra och ha den mitt i svanken!!).



Om du känner dig sugen på att fylla i denna lista med dina svar hade det varit skoj om du skickar en kommentar till mig så att jag kan läsa och kanske lära mig något nytt om dig :-)

Inga kommentarer: