21 mars 2009

Ja... igår var jag och syster på KB i Malmö och såg Laleh, lika bra som alla andra gånger jag sett henne!!! Syster blev positivt överraskad av hennes väldiga energi och glädje som hon sprider över hela lokalen.


Aailah var med kusin C på jobbet, hade gått jätte bra!! Men kusinen fick inte sova i natt eftersom hon var rätt att klämma Aailah som låg på hennes mage hela natten :-) Mysigt!!!
Nu är Aailah hemma hos mamma med mamma, syster och systerdotter.. är så tomt här hemma utan henne!!! Men jag har passat på att sova ut, tvätta, sätta igång diskmaskinen och plockat undan en massa :-) Nu är det bara det brummande monstert som ska fram oxå, men det får vänta för jag ska snart köra till mamma och äta middag- myskväll med hela "tjejligan" :-)





Tänkte att det var längesedan jag visade några bilder från hemmet mitt... så här kommer lite nya saker....



Älskar denna somriga kruka som jag köpt i Halmstad!!!


Fick denna fina duken av min systerdotter, den har hon gjort på dagis och nu ligger den fint på lilla skåpet i vardagsrummet där E har sina pysselsaker.



Medans jag var i Halmstad förra veckan så var mamma och hennes vän B här och satte upp hyllor ovanför soffan (som jag målat ljusgråa). Köpte de på IKEA, obehandlade och MER än halva priset mot vad vita hyllor kostade!!! Ett riktigt klipp!!!

Nu ska jag byta kläder, sätta mig i bilen och köra ut på lannet till tjejerna :-) Återkommer kanske senare ikväll... blev tyvärr inget med hundutställningen och sing star i Malmö idag pga att jag fortfarande har sjukt ont i magen :-(

Känns som om jag är gravid (har aldrig varit det så vet ej om det känna så ;-) )... magen är svullen och vill inte alls som jag vill :-( Hoppas på att vara bättre senare så jag iallafall kan få i mig lite mat... har inte ätit mer än lite grillad kyckling och groddar på nästan 4 dagar!!!


Hoppas du har en super mysig helg!!! Vad hittar du på för skojsigt??



Kramar

Inga kommentarer: