10 mars 2009

Utmaning

Antar nu utmaningen jag fick av Monachos!!

1. Fyra TV program jag brukar se:
- Antikrundan
- Greys anatomi
- Våra bästa år (i brist på annat.. hahaha)
- Spårlöst

2. Fyra saker jag gjorde igår:
- Träffade farfar
- Träffade mamma
- Gick en runda på stan
- tvättade

3. Fyra saker jag längtar till:
- Lönen
- Våren
- Valp (Aailah)
- lediga dagar

4. Fyra saker som står på min önskelista:
- Att Aailah kan komma hem till mig igen
- PENGAR
- Bättre hälsa/en annan kropp som ej är så dum
- Mera ork till att umgås med vännerna

5.Fyra saker jag tycker om att göra:
- Umgås med familj/vänner
- Vara ute i skogen
-Pyssla
- Inreda

6. Fyra saker jag avskyr:
- Fibromyalgi
- Oförstående människor
- Orättvisa
- bruna bönor

7. Fyra saker jag åt igår:
- Ostbulle
- Godis
- ??
- ??

8. Fyra bloggar jag utmanar: MizanFlizan, Tweety och alla andra som vill och har lust

4 kommentarer:

Anonym sa...

Känner du dig manad så har du en utmaning att hämta på min sida.
Tack för att du ringde härom dagen!! Det uppskattas verkligen, skönt att veta att någon bryr sig!!!
Kram
Skrivet av Lotta 2009-03-10 kl 14:05 tweety svarade 10 mars 2009 klockan 14:25:
Det var så lite så, skall kika in till dig, kram

Anonym sa...

Utmaningen klar!

Anonym sa...

Kul att läsa:-)

Hmm...åt du bara en osbulle och godis igår??? *skakar på huvudet* :-))

Kramar!

Majken sa...

hejsan!

Tack för dina kommentarer imin blogg... *glad*
Visst är det viktigt med läkare.. otroligt viktigt... Jag ringde upp min idag för att diskutera vidare & lite lite klokare blev jag nog... Men hon slutar sista veckan i maj & då blir jag överförd till en annan läkare som ska vara kvar på vct. Han ser iaf väldigt trevlig ut :)

Vad synd med din valp.. vad är det för problem med henne? Zingo, min hund har fått syskon.. de är 6v. Mest tjejer men även ngn hane.. Han är det bästa som finns så det kanske vore ngt.. Han är dock inte renrasig... Men det är inte så viktigt för mig...

Ha en härlig dag!