24 februari 2009

Idag är det super härligt väder!!! Himlen är klarblå och solen lyser starkt, enda nackdelen är att jag inte har några persienner i vardagsrummets stora fönster så det blir apvarmt här inne!! All snö är nästan försvunnen... men det har ju oxå legat i ungefär en vecka och mer kan vi ju inte kräva när vi bor i skåne!!!
Iallafall så hade barnen snö på sportlovet och det är skoj!!

Innan sommaren MÅSTE jag ha fixat persienner... jag har sol från morgon till kväll och det kan nog bli liiiite för mycket sol om man har det så.

Snart kommer snickaren hit och jag får mina nya köksluckor!!! Wiiiiiiiiiiii.........
Ska bli sååå skönt att kunna få det att se städat ut i köket... tycker att det ser slarvigt och rörigt ut när alla skåp är öppna!!
Det är jätte fint om man har öppna skåp, men då ska man ha porslin och annat som är fint- jag har fint porslin, men inte som passar riktigt in i mina färger nu.


Ikväll blir det jobb, slutar kl åtta för att kunna börja 07.00 imorgon igen... tycker inte riktigt om alla dessa morgnar jag har fått på det nya schemat. Jag är inte någon morgonmänniska direkt... kroppen är stel och det tar ett bra tag innan jag får igång den, vissa dagar är det svårt att överhuvudtaget ta sig ur sängen.
Men det får det snart bli ändring på!! När Aailah kommer hem kan jag inte ligga och såsa... då är det snabba puckar som gäller :0)
LÄNGTAR!!!!!!

Tänk vad roligt det hade varit om jag kunnat/vågat uppfylla min dröm om att öppna egen inredningsbutik!!!
Min kära syster tyckte att vi skulle öppna ett hundcafé... inredning och café kan man ju kompinera på en massa roliga sätt!!!
Har så många idéer, men är för feg att ta steget fullt ut!!
Vet inte heller var man börjar, det är ju så mycket som måste ordnas innan man kan påbörja det roliga.


Jajja,... nu ska jag fortsätta in i mina drömmars värld medans jag städar lite!!
Hoppas ni alla får en toppen dag!!!

Kramar

Inga kommentarer: