24 februari 2009

Nu är det sagt...

... Prinsessan Victoria ska gifta sig med Daniel!!!
Såg precis på nyheterna när kungen offentlig gjorde deras blivande förlovning, så nu vet vi vem som tar över tronen så småningom.
Försommaren 2010 blir det bröllop!!
Fy vad hemskt det måste vara att man måste få godkännande av regeringen för att få förlova sig med sin älskade... jag är faktisk glad att jag inte är född kunglig, trots alla drömmar om att vara prinsessa :-)!!!
Men iallafall så godkände regeringen förlovning/äktenskap kl 12.00 idag och kl 14.00 berättades det för första gången för svenska folket.
Jag är inte så insatt i kungafamiljen & skvaller däromkring, men har ju hört en hel del om vad kungen tyckte om Daniel... om man nu ska tro på media vilket jag inte alltid gör.


Snickarna var försenade idag så jag får vänta med att få luckorna tills imorgon :-(

Nu ska jag äta lite och sedan försöka vila innan jobbet kallar på mig!!

Inga kommentarer: