01 februari 2009

SNÖ!!!!

Idag har vintern kommit till stan...

Har ingen bra dag idag, kroppen påminner mig om varför jag inte "tycker om" att köra mycket bil. Igår va jag först på loppis med mamma sen körde jag till Malmö till K & sen hem, armarna är trötta, orkar ingenting :0(

Iallafall.. på loppisen hittade mamma 2 sängbord till min syster som jag ska måla i samma färg som stolen (ljusgrå), jag hittade några små vaser, 3 nysilver fat som ska få ta plats på tavel hyllorna i köket när de är färdig målade!! Det va roligt, länge sedan jag var på loppis... men FY vad mycket människor där va!!!! Trängsel är något min mamma HATAR så hon bara sprang igenom lokalen snabbt sen satte hon sig i bilen & väntade medans jag gick runt några varv :0) Man måste ju titta ordentligt om man ska hitta det man vill ha!!!


Nu ska jag snart köra till mamma, ska sova där i natt så jag slipper gå upp tidigt när målaren kommer imorgon. Först ska jag plocka undan sakerna i badrummet så han kommer åt att måla taket där. Vardagsrummet har han bara halva kvar så han är nog färdig här efter imorgon. Då ska det fixas & donas här :0) Ska bli skönt att hunna leva som vanligt i mitt hem & ännu skönare är det att ha fått en nästan helt nyrenoverad lägenhet!!



Hoppas ni har haft en skön helg!!


Snöiga kramar

Inga kommentarer: